Acasă » Aberatii » Aberatie la ceas de seara (Part 2)

Aberatie la ceas de seara (Part 2)

… de fapt nu mai sunt Juliete şi Romei din simplul motiv că, aşa cum ziceam acum câteva luni unei cetăţence, nu spui cine, persoană importantă, au ajuns să se masturbeze intelecual alde Romeo şi Fat-Frumos, da’ mai ales Romeo, că Juliete ioc în bătătură, că le asasina psihopatu’ ăla de Shakespeare pe toate, că n-avea bani să-şi plătească actorii şi, în actul final, îi otrăvea sau îi spinteca pe toţi, ca să nu le mai dea salariu’ … „In the heat of the niiiight”, câştiga şi bunicu’ Ray o pâine cinstită cântând lăutăreşte prin cluburi de jazz, da’ le zice bine tataie, ştie el ce ştie, îngerii au demisionat în bloc şi joacă şeptic în parc, cu bericile lângă ei, s-au săturat săracii să îşi tot cureţe aripile de gudron şi smoală şi să zboare prin ploaia acidă şi smog cu masca trasă pe figură, de-a ajuns bipedu’ să îi confunde pe la colţuri cu motocicliştii fanatici, are şi debusolarea o limită suportabilă până şi de sfinţi, dincolo de ea eşti pe cont propriu … „Is crying time again, you gonna leave me”, ăsta l-a plagiat pe Minulescu, „eu ştiu c-ai să mă-nşeli chiar mâine, dar fin’că azi mi te dai toată, am să te iert, e vechi păcatul şi nu eşti prima vinovată” … Aţi face bine să îmi daţi „click-dreapta-ignore” acum – cei care pot – până nu vă demoralizez de tot, daţi „block address” la e-mail daca il stiti şi scăpaţi de emanaţiile unui creier scăpat monitorizării Spitalului de cuminti … „Let’s go get stonned !!!”, adică, turnaţi beton pe mine, că de vodka mă ocup eu, nu voi sicriu bogat, nu-mi trebuie flamuri, ci-mi împletiţi un pat din tinere … acilea trebuia să se opreasca Eminescu pentru a fi un geniu pe gustu’ meu, nasol momentu’ dacă nu-mi scriu cu vin roşu testamentu’, what I’d say ?!, never mind, don’t worry beeee happy now, viaţa e ca filmul – îti dai seama că e frumoasă şi bună abia la final, i’ve got a woman, that’s good to me, undeva, pe glob, acum e ora prânzului, aşa că ce-ar fi să pun de un prânz, glumeam, bey, ce v-a decedat simtu’ umorului ?!, almost heaven, life is out there, country roads, take me home, to the place I belooong … never say never ! … Sunt defect, da’ eu ştiu asta şi nu-mi pare rau, măcar ştiu pe ce linie de tren circul, e din aia rezervată, în cerc, nu calc pe nimeni că-s izolat, acum ceva vreme în urmă, pe la ora cinei, înainte să intru în serviciu, încercam să dau de urmele – măcar alea microscopice – logicii în gândirea unui particular caruia îi funcţiona japonezu’ pe modelu’ „dau vrabia din mână pe cioara de pe gard pe care tocmai a luat-o altu’ !!!” … să dea dracu-n capu’ meu, că recunosc, eu sunt cu capu’, dacă îi pricep pe neadaptaţii ăştia … după mintea lor, submarinu’ face icre şi elicopteru’ depune oauă ! … două ouă mouă sau doi oi moi, nu ştiu cum se zice corect, da’ eu prefer ouăle tari … D-aia încă mă bazez doar pe ale mele … „Ce ţi-e scris, în frunte ţi-e pus !” scria pe buzduganu’ lu’ Mihai Viteazu, da’ unii turcălăi nu vedeau ce scrie pe el nici de aproape şi i-a costat scump lipsa dioptriilor de rigoare la momentu’ oportun, tre’ să dai cu capu’ în pragu’ de sus ca să îl vezi pe ăla de jos, să nu crezi nimic ce spun, vorbele-mi sunt fum nebun, mergi pe drumu’ tău, băiete, ia o pauză că ţi s-a paradit procesoru’ , promit să fiu cuminte … next lifetime, până una alta fac numai rele şi prostii, Îngerică s-a paradit la gânditor – cineva ştie cine e personaju’ – cred ca e caz de ceva insuficienţă alcoholică sau sexuală, hai, bă, gata cu aiurelile, mai lasă oamenii să respire, nu-i panica aşa, din primu’ episod că o dau pe telenovele pe urmă, ia o pauză şi treci la publicitate, din nou, momentu’ sponsorului … cai, pistoale, femei goale, ca-n „Răpirea fecioarelor” … videoclipul e atasat … see you !!!! …

2 gânduri despre „Aberatie la ceas de seara (Part 2)

  1. Sa ma pupe-n cur libidinosul ala de Mihai Viteazu, ca tocmai ieri ce am dezbatut ideea asta cu „nu m-am nascut cu ceva scris pe frunte”.

    Cat despre PULA PULA PULAAAA LING CA NESATULLAAA.
    Baieti! Viitorul va este asigurat!

Lasă un răspuns

