Acasă » Jurnalism » Trezirea din vis

Trezirea din vis

… si in acest moment, zorii aparura si Sheherezada se opri din povestit. Eu ma scuturai ca dintr-un vis, ma stersei la ochi si imi dadui seama ca totul nu este decat un vis. Un basm. Am sarit din pat si m-am indreptat spre o carte. O rasfoi aiurea si… Surpriza !!! Datele din vis nu erau decat o nascocire fantasmagorica a unui nene, pe numele lui Valentin Manoliu. Printre altele, mi-am dat seama ca de lucrurile astea au mai „vorbit” si alti oameni „instigatori la ura impotriva sistemului nostru social, politic si politienesc minunat”.

Nu imi vine sa cred nici in momentul de fata ca totul a fost un vis. Si, culmea, un vis in trei parti. Altadata, promit sa ma duc direct la culcare si sa nu mai ascult povesti inventate de oaresce Sheherezade aparute din neant. Promit sa tin tubul de somnifere alaturi de mine, pe noptiera, si sa ingurgitez in fiecare seara 2-3 pilule. Nu de altceva, da’ mai stii ce idei imi mai vin ?!

Lasă un răspuns

