Acasă » Aberatii » Cum m-am bagat in cacat

Cum m-am bagat in cacat

Si a venit o vreme cand am stat doar eu si cu mine de vorba si am realizat ca am ajuns la jumatatea vietii. Si ce am realizat ?! Mai nimic… Totul este in fum, totul este o ceata.
30: Varsta magica pentru fiecare dintre noi. Momentul adevarului. E timpul de pus in balanta toate relele si toate cele bune. Mai nasol e ca la mine atarna greu la cantar partile rele. Alea bune abia daca se simt la gramaj…
Ok. Am avut un job stabil. Prost platit, dar stabil. Dintr-o prostie (si poate si din prea mult stres) l-am pierdut. Trei ani, dusi pe pula apa sambetei. Dar, cateodata, sanatatea mentala este mai importanta decat altele.
Acum caut job. Dar, sa-i multumim guvernului Boc Poc-Poc pentru toate lucrurile bune oferite cetatenilor acestei tari, adica NIMIC BUN. Caut in nestire, si degeaba. Peste tot se dau salarii de mizerie sau nu angajeaza. Cam ce fel de patriotism sa mai simt eu pentru tarisoara asta, cand am ajuns sa fim condusi ca niste orbeti printr-un tunel intunecat spre marea prapastie ?!
Astept raspunsuri de la diverse firme unde am postat. Dar pana la urma, cred ca o sa imi iau campii si o sa plec dracului din tara asta de cacat. Din ce in ce, mi se pare ca nu mai exista nicio salvare…

Lasă un răspuns

