Acasă » Aberatii » Invierea din morti

Invierea din morti

Am revenit cu ganduri mari pentru blogul asta… Stiu! Am mai zis asta acum un an si dupa cateva posturi am parasit „scena”. Dar, de data asta, sper sa ma pot tine de treaba… SI de data asta, voi aborda o latura a mea tot mai uitata in viata de zi cu zi: aceea de jurnalist…

Ma uit la tara asta, chinuita de diferente de opinie, de „epistole” trimise de diversi asa-zisi mari oameni ai Europei, de mancatoriile de cacat ale unuia in tricou bleu (mai nou, din cauza vicisitudinilor de temperatura, maneca a crescut, tricoul devenind pulover), etc. Ma gandesc cat pot sa mai reziste oamenii in case si nu sare dopul la revolta… O sa vedem

Pana una-alta, bine v-am regasit si… sa scriu cat mai des posibil…

Lasă un răspuns

